
ПриватБанк завжди гарантує безпеку коштів, але й самі клієнти банку повинні пам’ятати про заходи безпеки. Щоб не зіткнутися з шахраями, слід дотримуватися певних правил. Вони розроблені службою безпеки ПриватБанк і спрямовані на те, щоб користувачі банку були впевнені у збереженні власних коштів.
Методи протидії шахраям
Содержание [Скрыть]
ПриватБанк розробив топ-3 правила, які допоможуть уникнути шахрайства. Серед них:
- За жодних обставин не розповсюджувати третім особам інформацію про банківські картки. Навіть при надходженні звернень від імені банку, пін-коди або CVV2-код картки повідомляти заборонено. Шахраї можуть використовувати їх у корисливих цілях.
- Бути пильними, якщо надходять СМС невідомого авторства з проханням повідомити інформацію про банківську картку. Такі розсилки найчастіше відправляють шахраї. Якщо відповісти на такі повідомлення, то є ризик, що їм вдасться налаштувати переадресацію дзвінків та SMS.
- Не беріть участь у сумнівних розіграшах. У більшості випадків вони не мають нічого спільного з реальністю. Щоб не стати жертвою шахрайських дій, слід безпосередньо звернутися до служби підтримки. Фахівці банку оперативно перевірять інформацію та проконсультують з усіх питань.

Якщо дотримуватись цих основних правил, то можна зберегти власні гроші від неправомірних дій шахраїв.
Правильне використання банкомату
Окремо передбачені правила щодо використання банківських карток у банкоматах. Основні правила:
- Слід користуватися банкоматами у виключно перевірених місцях. Це можуть бути відділення ПриватБанку чи торгові центри. При введенні пін-коду, клавіатуру слід прикривати рукою. В ідеалі необхідно скористатися послугою зняття без карти.
- При оплаті в супермаркетах перевагу потрібно віддати безконтактній оплаті. При розрахунках не слід передавати карту в руки касиру.
- Якщо плануються значні витрати за кордоном, слід звернутися до відділення ПриватБанку або замовити через мобільний додаток окрему карту, що чіпується. Якщо виникне потреба, її можна буде легко заблокувати.
Найпоширеніші шахрайські схеми, як правило, пов’язані саме з використанням банківських карток. Тому слід дотримуватися вищевказаних правил і бути обережними.

Електронний ключ ПриватБанку: як отримати.
Як банк протидіє шахрайству?
ПриватБанк активно впроваджує політику боротьби із шахрайством. Для цього співробітників банку заохочують повідомляти про будь-які помічені махінації. Така політика діє як усередині банку, і за його межами. З цією метою застосовуються комплексні заходи, які забезпечують максимальний захист коштів.
Якщо у клієнтів банку виникли підозри про факти шахрайства, вони можуть зв’язатися з службою безпеки та озвучити їх. Більше того, якщо є інформація про те, що шахрайські дії здійснюють співробітники ПриватБанку, слід відправити лист, в якому детально описана ситуація, що виникла, на адресу help@pb.ua. Банк гарантує повну конфіденційність кожному заявнику
Якщо виникнуть питання, пов’язані з шахрайством клієнтів банку або третіх осіб, Підтримкою можна звернутися до найближчого відділення. Усі подані заяви розглядаються у індивідуальному порядку максимально оперативно. За рішенням ситуації, заявнику повідомлять про вжиті заходи.
Винагорода від ПриватБанку
Кожен, хто допоможе ПриватБанку встановити особу та місцезнаходження певної групи осіб, має можливість отримати винагороду:
- громадян, що використовували фальшиві документи для отримання банківського кредиту;
- громадян, що завдали значної шкоди банку та їх розшукують співробітники правоохоронних органів.
Сума винагорода в обох випадках становить до 10000 грн.
Кожному заявнику гарантується повна анонімність. Якщо буде підтверджено будь-яку передану інформація, що банк виплатить винагороду. Усі шахраї-боржники зібрані в окремий розділ.
Що робити, якщо особисто зіткнулися із шахрайством?
Для того, щоб отримати консультацію з будь-яких питань слід своєчасно звернутися до Контакт-центр ПриватБанку на гарячу лінію. Зробити це можна кількома способами:
- за номером телефону 3700 – дзвінки з мобільних безкоштовні;
- через онлайн-чат на офіційному сайті банку.
Також можна направити листа з докладним описом ситуації, що склалася, і вказівкою контактних даних на пошту help@pb.ua. Це дозволить отримати максимально докладну предметну відповідь. Фахівці ПриватБанку зацікавлені в тому, щоб вирішити ситуацію, що склалася в максимально короткі терміни та на користь клієнта.
Як звернутися до служби безпеки через мобільний додаток?
Функція зв’язку зі службою безпеки передбачена також у офіційний мобільний додаток “Privat24”. Для цього необхідно:
- натиснути кнопку у верхній частині головної екрану із зображенням піктограми діалогу;
- вибрати одне з популярних питань або написати повідомлення з описом проблеми, що виникла;
- у другому випадку буде підключений фахівець для вирішення проблеми, що виникла;
- усі запити користувачів обробляються максимально оперативно.

Служба безпеки ПриватБанка ставить собі за мету зробити так, щоб використання банківських послуг для всіх користувачів було максимально комфортним та безпечним. Для цього регулярно впроваджуються додаткові захисні механізми, що виступають гарантією безпеки всіх коштів.
Якщо дотримуватися основних правил, встановлених банком і дотримуватись усіх необхідних заходів безпеки, то вдасться уникнути шахрайських дій. Пам’ятайте, що якщо Ви особисто зіткнулися з шахрайством або стали свідком, слід якнайшвидше звернутися до служби безпеки ПриватБанку і докладно описати ситуацію, що склалася.
Читайте також на нашому сайті: Що таке Е-ліміт на переказ грошей за кордон.