
Куди телефонувати на “гарячу” лінію ПриватБанку?
Содержание
Клієнти ПриватБанку можуть розраховувати на цілодобову допомогу з боку фінустанови. У різних непередбачених ситуаціях служба підтримки перебуває на зв’язку. Запитання користувачів вирішуються 24 години 7 днів на тиждень без будь-яких перерв.
Після з’єднання з гарячою лінією включається автовідповідач. Він пропонує відповіді поширені питання. Якщо проблема потребує індивідуального вирішення, відбувається з’єднання з оператором. Для зв’язку з представником банку на під час дзвінка натисніть цифру “5”. Також можна замовити зворотний дзвінок і не чекати на з’єднання.
Номери, за якими можна додзвонитися до Приватбанку

3700 Це короткий номер гарячої лінії. За дзвінок не потрібно платити, якщо ви набираєте колл-центр з мобільного телефону.
0 800 500 003. Аналогічна лінія тільки безкоштовна для користувачів стаціонарних телефонів.
+38-056-716-11-31. За цим номером звертайтеся, якщо ви поїхали за кордон і треба закрити питання по карті або рахунку, що виникли поза межами України.
+38-056-716-11-31. Запитання корпоративних клієнтів вирішуються дзвінком сюди.
+38-056-716-12-12, +38-092-900-00-02. Це окрема лінія для VIP-клієнтів.
0-800-504-707. Для швидшого вирішення проблем сюди треба звертатися власникам карт GOLD -класу.
0-800-500-030. Про проблеми з POS-терміналами повідомляємо сюди.
0-800-500-804. Швидко поміняти пін-код картки можна тут. Номер особливо актуальний, якщо ви підозрюєте, що вашим рахунком можуть скористатися шахраї.
Особливості роботи гарячих ліній ПриватБанку
Співробітники банку зобов’язані максимально швидко вирішити проблеми кожного клієнта. Всі надані запити обробляються оперативно. “Гаряча” лінія ПриватБанку – це:
- зв’язок з клієнтами протягом цілої доби без вихідних,
- кол-центр працює навіть під час державних свят,
- запит вирішується не довше за добу,
- немає обмеження на тривалість дзвінка, оператор буде з вами на зв’язку стільки, скільки потрібно для вирішення питання,
- безкоштовні дзвінки для будь-яких мобільних операторів України та зі стаціонарних телефонів,
- відповіді на запитання з різних категорий з приводу послуг банку, навіть якщо йдеться про технічні проблеми з банкоматами та терміналами.
- зручна навігація за категоріями відповідей за допомогою цифр на телефоні.
Про що можна запитати телефоном у кол-центрі ПриватБанку?
Без уповільнень потрібно набирати номер гарячої лінії банку, коли ви зрозуміли, що втратили карту або її у вас вкрали. Оператор одразу блокує “пластик”. З рахунку не можна зняти гроші, переказати їх або розплатитися в магазині. Після цього дзвінка картка стає марною. Далі співробітник розповість, як далі відновлювати доступ до рахунку та отримати нову картку.
Крім цього, по телефону можна дізнатися таку інформацію:
- тривалість пільгового періоду на кредитці,
- розмір заборгованості із позики,
- тарифи банку,
- акції та пропозиції для клієнтів.
Банкомат забрав картку чи не видав гроші: куди дзвонити?
Коли виникає проблема із банкоматом, набирайте короткий номер 3700. Потім розкажіть оператору про свої проблеми. Допоможе вирішити завдання, якщо ви вкажете точний адресу вашого місцезнаходження. Коли карта застрягла в картоприймачі, працівник банку розповість, коли та де її можна отримати назад. У разі, якщо повернення неможливий, по телефону ви отримаєте інформацію про документи, необхідні для перевипуску “пластика”.
Чим швидше ви подзвоните на гарячу лінію, тим оперативніше буде вирішена ваша проблема.
Безпека клієнтів ПриватБанку, які звертаються на гарячу лінію
Під час спілкування з представником колл-центру Привату не можна розголошувати певну інформацію. Навіть якщо представник банку запитує, ніколи не називайте секретний код картки CVV. Він знаходиться на звороті пластику, нижче чорної магнітної стрічки і складається з трьох цифр.
Для ідентифікації вас як власника рахунку співробітник може запитати кодове слово, яке ви вказали при оформленні договору з банком.
Оператор має право відмовитися вчиняти дії за рахунком та видавати інформацію про нього, якщо картку оформлено на чоловіка, а дзвонить жінка, і навпаки. Швидше за все, він попросить передати слухавку власнику рахунку.
Як зв’язатись з ПриватБанком без телефону?

Якщо у вас термінове питання, втратили телефон або гаряча лінія перевантажена, можна зв’язатися з фінансовою установою альтернативним способом. Можна зателефонувати до банку через сайт Приват24. Тут також пишіть у чат, у якому відповідь надасть досвідчений у вашому питанні співробітник банку. Схожий чат є в додатку Приват24, яке встановлюється на всі сучасні смартфони, незалежно від їхньої операційної системи.
Також є чат-боти в Telegram, Viber, Facebook у яких можна отримати довідку по кредитах на автомобіль та нерухоме майно, про бонуси, агентські послуги, перекласти гроші зв’язатися з оператором. Тут же залишають заявку на отримання позики.
Боти Telegram:
- PrivatBank (@PrivatBank_help_bot)
- ПриватБанкБот (@PrivatBankBot)
- PrivatMrBot (@PrivatOchBot)
- ПриватАгент(@AgentPB_bot)
- Бонус Плюс (@BonusPlusBot)
- PrivatBank credit
(@PrivatBank_credit_bot)