Приватбанк

 

Сьогодні  “Privatbank.ua” є лідером банківського ринку України та найбільшим банком з українським капіталом. Стратегія банку спрямована на перехід від пропозиції послуг у відділеннях банку до ідеології навчання клієнтів використанню дистанційних інструментів банківського обслуговування. Таким чином, зараз Приватбанк:

– Зберігає гроші 64,1% вкладників в Україні.

– обслуговує 205 000 000 клієнтів фізичних осіб.

– має 19 984 млн. банкоматів і терміналів самообслуговування – майже по одному на кожного клієнта-фізичну особу.

– Має 2240 відділень у всій країні.

– обслуговує 3200000 пенсіонерів.

– обслуговує 22 млн платіжних карток.

– Має 736 000 корпоративних клієнтів.

– Щодня клієнти ПриватБанку здійснюють понад 8 млн. фінансових операцій.

-Практично всі організації та фірми так чи інакше пов’язані із Приватбанком. Клієнтам завжди надається можливість переказати кошти з   рахунку на рахунок, отримати міжнародний переказ або взяти кредит онлайн на картку Приватбанку за 15 хвилин, і все це не виходячи із дому чи офісу.

Приватбанк відомий своїми інноваціями. Так, ще на початку 2000-х років. (Після запуску системи «Приват24» у 2001) банк став одним із перших у світі почав використовувати одноразові динамічні SMS-паролі. Серед нових нововведень інтернет-банкінгу – можливість входу через QR-код до кінця 2017 року ПриватБанк планував також вперше в світі ввести вхід через голосову ідентифікацію.

Зручним банківським мобільним додатком та найкращим інтернет-банком в Україні став Приват24, а найкращий банківський сервіс у країні надає ПриватБанк. Такими є підсумки рейтингу PaySpace Magazine Awards 2017, в рамках якого понад 55 000 читачів видання PaySpace Magazine взяли участь у закритому голосуванні за зручні фінансові та банківські сервіси.

Також у банку є багато зручних сервісів, зокрема інтернет-банкінг Приват24. Щодня ним користуються 3160000 чоловік. А ще, майже 9 млн українців накопичують гроші за допомогою сервісу «Скарбничка».

Система надає безліч різноманітних послуг онлайн, якими користуються мільйони українців. Зараз досить корисна послуга онлайн Чата (розмова зі спеціалістом з вирішення проблем, що виникли у клієнта).

Завітавши на офіційну сторінку сайту банку, ви зможете скористатися цією послугою, не виходячи з дому. За лічені хвилини Вам допоможуть вирішити всі питання, пов’язані з кредитуванням, оплатою послуг, поданням онлайн заявок на кредитні картки та багатьма іншими. Важливий, тактовний і висококваліфікований працівник консультаційного центру, без проблем відповість на будь-яку інформацію, що вас цікавить в режимі реального часу. Для отримання допомоги немає необхідності їхати в найближче відділення банку, достатньо тільки написати своє питання в ПриватБанку онлайн чаті. А ще всі консультації та спілкування в ПриватБанку онлайн чат абсолютно безкоштовні.

Скориставшись чатом, Ви зможете дізнатися:

  • Всю інформацію про інноваційну продукцію банку;
  • Як сплатити мобільний зв’язок, комунальні платежі через свою картку;
  • Як здійснити купівлю товарів в Інтернеті на карті Приватбанку;
  • Як виплачувати кредит у режимі онлайн;
  • Як встановити спеціальні програми банку на свій смартфон;
  • Як оформити кредитну картку та замовити її доставку додому;
  • Переміщення коштів по карті;
  • Інформацію щодо умов обов’язкового страхування;
  • Як користуватися послугами WebMoney через ПриватБанк;
  • Правила вигідного вкладення коштів на депозит банку;
  • Іншу інформацію, яка вас цікавить.

Почати спілкування з кваліфікованим працівником у режимі онлайн досить просто. Нижче буде наведено інструкцію з цього приводу. Для того щоб поставити запитання представнику консультаційного центру необхідно:

  1. Зайти на офіційний веб-сайт банку.
  2. Перейти на сторінку послуги «Приватбанк онлайн чат».
  3. Написати своє питання та відправити співробітника банку.
  4. Протягом кількох хвилин дочекатися вичерпної відповіді фахівця.

Користуйтесь послугою «Приватбанк онлайн чат» у будь-який зручний для вас час. Ми відповідаємо на всі питання, пов’язані з продукцією та послугами банку.

Скористайтеся Онлайн-чатом ви зможете у будь-якому зручному для Вас місці. Ви можете входити в особистий кабінет як зі стаціонарного комп’ютера, так і зі свого смартфона.

Онлайн-чат зручний у першу чергу тим, що цей сервіс завжди у Вас під рукою, де б ви не знаходилися. Будинки, на роботі, у поїздці або на відпочинку за кордоном – вам завжди надасть допомогу кваліфікований співробітник кол центру.

В цілому, можна зробити висновок, що ПриватБанк (Privatbank.ua) – сучасна ІТ-компанія з банківською ліцензією, яка функціонує на досить високому рівні, динамічно розвивається розширюючи спектр своїх послуг і пропонуючи своїм клієнтам чіткий і стійкий зворотний зв’язок з усіх питань, що його цікавлять.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *