

Сьогодні “Privatbank.ua” є лідером банківського ринку України та найбільшим банком з українським капіталом. Стратегія банку спрямована на перехід від пропозиції послуг у відділеннях банку до ідеології навчання клієнтів використанню дистанційних інструментів банківського обслуговування. Таким чином, зараз Приватбанк:
– Зберігає гроші 64,1% вкладників в Україні.
– обслуговує 205 000 000 клієнтів фізичних осіб.
– має 19 984 млн. банкоматів і терміналів самообслуговування – майже по одному на кожного клієнта-фізичну особу.
– Має 2240 відділень у всій країні.
– обслуговує 3200000 пенсіонерів.
– обслуговує 22 млн платіжних карток.
– Має 736 000 корпоративних клієнтів.
– Щодня клієнти ПриватБанку здійснюють понад 8 млн. фінансових операцій.
-Практично всі організації та фірми так чи інакше пов’язані із Приватбанком. Клієнтам завжди надається можливість переказати кошти з рахунку на рахунок, отримати міжнародний переказ або взяти кредит онлайн на картку Приватбанку за 15 хвилин, і все це не виходячи із дому чи офісу.
Приватбанк відомий своїми інноваціями. Так, ще на початку 2000-х років. (Після запуску системи «Приват24» у 2001) банк став одним із перших у світі почав використовувати одноразові динамічні SMS-паролі. Серед нових нововведень інтернет-банкінгу – можливість входу через QR-код до кінця 2017 року ПриватБанк планував також вперше в світі ввести вхід через голосову ідентифікацію.
Зручним банківським мобільним додатком та найкращим інтернет-банком в Україні став Приват24, а найкращий банківський сервіс у країні надає ПриватБанк. Такими є підсумки рейтингу PaySpace Magazine Awards 2017, в рамках якого понад 55 000 читачів видання PaySpace Magazine взяли участь у закритому голосуванні за зручні фінансові та банківські сервіси.
Також у банку є багато зручних сервісів, зокрема інтернет-банкінг Приват24. Щодня ним користуються 3160000 чоловік. А ще, майже 9 млн українців накопичують гроші за допомогою сервісу «Скарбничка».
Система надає безліч різноманітних послуг онлайн, якими користуються мільйони українців. Зараз досить корисна послуга онлайн Чата (розмова зі спеціалістом з вирішення проблем, що виникли у клієнта).
Завітавши на офіційну сторінку сайту банку, ви зможете скористатися цією послугою, не виходячи з дому. За лічені хвилини Вам допоможуть вирішити всі питання, пов’язані з кредитуванням, оплатою послуг, поданням онлайн заявок на кредитні картки та багатьма іншими. Важливий, тактовний і висококваліфікований працівник консультаційного центру, без проблем відповість на будь-яку інформацію, що вас цікавить в режимі реального часу. Для отримання допомоги немає необхідності їхати в найближче відділення банку, достатньо тільки написати своє питання в ПриватБанку онлайн чаті. А ще всі консультації та спілкування в ПриватБанку онлайн чат абсолютно безкоштовні.

Скориставшись чатом, Ви зможете дізнатися:
- Всю інформацію про інноваційну продукцію банку;
- Як сплатити мобільний зв’язок, комунальні платежі через свою картку;
- Як здійснити купівлю товарів в Інтернеті на карті Приватбанку;
- Як виплачувати кредит у режимі онлайн;
- Як встановити спеціальні програми банку на свій смартфон;
- Як оформити кредитну картку та замовити її доставку додому;
- Переміщення коштів по карті;
- Інформацію щодо умов обов’язкового страхування;
- Як користуватися послугами WebMoney через ПриватБанк;
- Правила вигідного вкладення коштів на депозит банку;
- Іншу інформацію, яка вас цікавить.
Почати спілкування з кваліфікованим працівником у режимі онлайн досить просто. Нижче буде наведено інструкцію з цього приводу. Для того щоб поставити запитання представнику консультаційного центру необхідно:
- Зайти на офіційний веб-сайт банку.
- Перейти на сторінку послуги «Приватбанк онлайн чат».
- Написати своє питання та відправити співробітника банку.
- Протягом кількох хвилин дочекатися вичерпної відповіді фахівця.
Користуйтесь послугою «Приватбанк онлайн чат» у будь-який зручний для вас час. Ми відповідаємо на всі питання, пов’язані з продукцією та послугами банку.
Скористайтеся Онлайн-чатом ви зможете у будь-якому зручному для Вас місці. Ви можете входити в особистий кабінет як зі стаціонарного комп’ютера, так і зі свого смартфона.
Онлайн-чат зручний у першу чергу тим, що цей сервіс завжди у Вас під рукою, де б ви не знаходилися. Будинки, на роботі, у поїздці або на відпочинку за кордоном – вам завжди надасть допомогу кваліфікований співробітник кол центру.
В цілому, можна зробити висновок, що ПриватБанк (Privatbank.ua) – сучасна ІТ-компанія з банківською ліцензією, яка функціонує на досить високому рівні, динамічно розвивається розширюючи спектр своїх послуг і пропонуючи своїм клієнтам чіткий і стійкий зворотний зв’язок з усіх питань, що його цікавлять.