

Цього року грандіозний розпродаж “Чорна п’ятниця” побив усі рекорди з обігу коштів за весь час подібних акцій, що проводилися раніше у світі. Щоправда, основний акцент продажів цього року змістився у бік інтернет-продажів. Основними товарами у грошовому обігу стала електроніка, побутова та комп’ютерна техніка, а також дитячі іграшки.
Клієнти найбільшого банку України не відстають від nbsp; закордонних покупців. Найпопулярнішим сайтом для покупок на цей період став всесвітній торговий майданчик “AliExpress”. На цій платформі українці здійснили понад п’ятсот тисяч покупок на суму понад 9 мільйонів доларів. І це лише за транзакціями Приватбанку. Порівняно з минулим 2016 роком сума платежів в інтернеті зросла більш ніж у двадцять разів. При тому, що цікаво клієнти оплачують покупки як з гривневих кредитних карток, так і валютних карток “Голд” що дозволяють значно економити на комісіях при покупках товарів за кордоном. Ще одним трендом цієї чорної п’ятниці було використання послуги отримання онлайн кредиту на картку Приватбанку за 15 хвилин. Багато покупців скористалися запропонованими акціями від фінансових організацій, які видають мікропозики новим користувачам під 0%.
Українські користувачі інтернету; вже навчилися і звикли платити картками онлайн, незважаючи на 20-кратний приріст оплат, кількість звернень клієнтів до служби підтримки Привату. зросла лише у 2,5 рази. Вже немає таких дрібних помилок, як здійснення покупок без коштів на карті або виникали раніше труднощі при вході до особистого кабінету Приватбанку. Основні звернення були пов’язані з бажанням клієнтів збільшити кредитний ліміт на картах банку.
За інформацією Банку, основною причиною невдалих транзакцій у період «чорної п’ятниці» стала відсутність на картці необхідної кількості грошей – 64% відмов, потім йдуть помилки пов’язані з введенням даних – 21% і неправильне введення пін коду.