Звонки на горячую линию

 

Багато клієнтів ПриватБанку стикаються із проблемою дозвону на гарячу лінію ПриватБанку. Особливо ця проблема загострилася у воєнний час, коли значна частина наших громадян опинилась поза зоною дії українських операторів мобільного зв’язку.

ПриватБанк досить серйозно сприйняв цю проблему і впровадив нову технологію розроблену ІТ-фахівцями банку. За допомогою оновлення клієнти банку можуть спілкуватися зі службою підтримки через мобільний додаток Приват24 за допомогою Інтернету. Тепер додаток з’явилася можливість не тільки використовувати онлайн-чат, але й дзвонити безпосередньо із програми.

Тестова версія інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 для iOS та Android. Для активації додаткового каналу зв’язку необхідно оновити мобільний додаток.

Виклики на гарячу лінію банку безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернету або Wi-Fi. Спілкування зі службою підтримки в такий спосіб є досить безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном та паролем від Приват24.

Щоб зателефонувати в Прива з додатки ПРИВАТ 24, необхідно увійти до мобільного банкінгу зі своїм логіном та паролем, перейти до розділу “Профіль клієнта” – “Служба підтримки” – “Дзвінок через Приват24”

Все досить просто. На даний момент сервіс працює у тестовому режимі. Надалі команда фахівців банку планує вдосконалити послугу та зробити її використання максимально зручною для своїх клієнтів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *